Thursday, December 6, 2012

 And where do I start?

פוסט מסכם









שלושת החודשים שעברתי היו פשוט  מ ט ו ר פ י ם!
אז בדיוק היום, לפני שלושה חודשים פתחתי את הבלוג שלי:
תוך חודש אחד הגעתי לרמת צפיות מספקת והצלחתי לגבש לי קהל יעד שדאג לדרבן אותי כשצריך.
בחודש השני, דרך הבלוג, הצליח ערוץ האופנה הישראלי לפנות אלי ולהציע לי להגיש פינה בתוכנית הכי שווה בערוץ, פאשן-נט עם המנחה האדירה שי-לי שינדלר. כמובן שהסכמתי ומכאן הפריחה בשיאה:)
.בנימה אישית. מדהים לעבוד בערוץ הזה, אנשים פשוט מדהימים, אני פשוט מודה לכם מקרב לב על ההזדמנות האדירה הזו, תודה!
מכאן הטירוף ממשיך, מזמינים אותי להשקות, לחנויות בוטיק ומה לא!
 בימים אלה אני מתחיל למכור עבודות שלי לרשת בגדים חדשה שנפתחה ועליה מסופר בהמשך הפוסט.
טפו טפו טפו שימשיך ככה ויעלה בעזרת השם.
אז, זה היה סיכום קצרצר של שלושת החודשים האחרונים בחיים שלי, תודה אחרונה והכי הכי גדולה היא לכם, הקוראים שלי בלעדיכם כל זה לא היה שווה!!



ועכשיו לפרטים המלאים על



PULSE

בטקס החניכה החדש של רחוב שנקין המשופץ, בשבוע שעבר, יצא לי לבקר בחנות חדשה שהיא בעצם רשת חדשה שפתח חנן יאיר, אחד מהמעצבים של רשת הג'ינסים ליוויס.
במקרה הג'ינסים שמכין הם ג'ינסים שגם אני בביתי הקט מכין ובמקרה כפול ומכופל לבשתי מכנס שהכנתי.
ישר שנכנסתי לחנות "תפסתי" לעובדים, למוכרים ולחנן עצמו את העיין, מסתבר שחנן מאוד אהב את העבודה שלי והציע לי למכור לו עבודות שלי אצלו בחנות, לא חשבתי שזה יקרה ככה פתאום משום מקום אבל כמובן שהסכמתי, זה משהו מדהים שאני מאוד אוהב לעשות, זה מקורי ומיוחד ואני כל כך שמח שעוד אנשים עושים את זה חוץ ממני.
אז חנן יאיר, תודה רבה רבה לך על האמונה בי, אני אסיר תודה על הגילוי שלך בי ויאללה שיהיה לנו בהצלחה!!

פרטים מלאים ומדוייקים יותר על הנושא תגלו בימים הקרובים ולבנתיים תמונות מדהימות  של העבודות שלו והתוצאות של הקמת הרשת, כולל הצצה קטנה לקטלוג אז תהנו:)
מבחר ג'ינסים מטורפים ויחודיים!!:) 
חנן יאיר- המעצב הראשי של הרשת, עומד בחלון הראווה של החנות ועושה אומנות!:) 
יאנה מהאח הגדול משתתפת בקטלוג לרשת הבגדים. 
אני בשיחה מעמיקה בלב החנות עם כל המקימים שלה:)
 
 
 
ועכשיו באמת תודה ענקית, עצומה לשותפה והצלמת המהממת שלי שעוזרת לי תמיד בכל המ שצריך ולא רק בבלוג!
את חברה מדהימה ואני הכי שמח שיש לי אותך!
מאי לוי, לכניסה לבלוג שלה לחץ כאן .
 
 




אז ככה עברו להם שלושה חודשים מטורפים, נפגש בפוסט הבא לקראת תחילת השבוע ועד אז שבת שלום:)

17 comments:

  1. ה-פוסט שלך !!
    התמונות הורסותתתת
    הרבה מזל טוב על ההזדמנויות וכמובן בהצלחה !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ואווו כיף לשמוע!תודה♥
      אין עלייך טלוש!!!

      Delete
  2. האהא כפרותת
    אין עליךךךךךךךך
    יאללה שיהיה לנו בהצלחהה :)))))

    ReplyDelete
  3. I think all this is pretty amazing

    ReplyDelete
  4. היי מאמי! איזה יצירתיות.. אהבתי את התמונה שאתה שוכב על הדשא ואת זאתי שאתה מחזיק את העלים :) very creative

    יום מדהים!!

    ReplyDelete
  5. איזה יופי של תמונות!
    אתה אחלה מקור השראה, אני צלם מתחיל ובקרוב אפתח בלוג.
    שיהיה לך בהצלחה וכמובן שאשוב להציץ פה כשמזדמן!

    עמית גל-צלם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ואוו תודה רבה רבה, מדהים לשמוע את זה ממישהו שעוסק בתחום!
      אני באמת מחכה לבלוג שלך אז תדאג לעדכן אותי!!:)
      לשאלות או כל דבר אחר:
      benny159223@walla.com

      Delete
  6. Fabulous post. Adore it!!!

    Kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
    Replies
    1. you are my favorit nicoleta!!!
      thank you so much♥♥

      Delete
  7. וואווו מדהיייים! כל הכבוד, שיהיה בהצלחה עם ההזדמנות הזו, הפתעת אותנו, תמשיך ככה! :)

    ReplyDelete
  8. great post! i like the red pants. those jeans are really original,, I like them a lot....

    ReplyDelete